Росія з середини цього літа почала використовувати нову тактику ударів по ключових вузлах української залізниці. Майже кожен день РФ атакує електричні підстанції та іншу залізничну інфраструктуру в середньому шістьма-сімома “шахедами”. Про це повідомив генеральний директор “Укрзалізниці” Олександр Перцовський в інтерв’ю Reuters.
“Їхня перша мета — посіяти паніку серед пасажирів, друга — вдарити по економіці загалом”, — сказав Перцовський, наголосивши, що це все удари по цивільній інфраструктурі.
На його думку, атаки, від яких постраждали десятки підстанцій, пов’язані з різким збільшенням кількості далекобійних безпілотників, які виробляє російський військово-промисловий комплекс.
“Раніше у них просто не було достатньо ресурсів, щоб один бойовий безпілотник вистежив локомотив. Тепер вони можуть дозволити собі використовувати дрони для ураження окремих локомотивів, а не стратегічних цілей”, – зазначив він.
Переривання руху поїздів після нападу зазвичай триває від шести до дванадцяти годин, а електровози замінюють на дизельні локомотиви поки відновлюють електропостачання.
За оцінками Світового банку, приблизно 30% української залізниці перебуває в стадії “пошкодження-відновлення”.
За словами Перцовського, йдеться про комплексні атаки, коли під удар потрапляють і енергетичні підстанції, і локомотивні депо, і пасажирські вокзали.
“Ворог б’є так, щоб, по суті, вузол був зруйнований”, – додав Перцовський.
Повідомлялось, що починаючи з 1 серпня купити чи повернути квитки на популярні внутрішні поїзди “Укрзалізниці” можна буде лише за умови верифікіції особи через “Дія.Підпис”.