Зранку суботи, 26 квітня, в Україні спостерігається масштабний збій платіжних терміналів у магазинах і метро. Також не працюють застосунки "Дія" і "Нова пошта", Apple Pay і Google Pay
Про це інформують у соцмережах.
Так, станом на ранок суботи, в Україні не працюють платіжні термінали. Карткою неможливо розрахуватись ані в магазині, ані в метро.
Недоступні також Apple Pay і Google Pay, спостерігаються проблеми з поповненням карток і оплатою таксі.
У КМДА зазначили, що через технічний збій в Ощадбанку тимчасово не працює безконтактна оплата проїзду на турнікетах метро. Фахівці банку працюють над усуненням несправності. Сплатити за проїзд можна транспортною картою, qr-кодом, згенерованим у застосунку Київ Цифровий, або паперовим qr-квитком.
Крім того, користувачі повідомляють про збій у Дії. Під час спроби входу в застосунок з’являється повідомлення: “На жаль, сталася помилка”. У пресслужбі кажуть, що наразі триває відновлення роботи застосунку. Тимчасові збої виникли через технічні оновлення в одному з великих центрів обробки даних.
“Вже зовсім скоро ваші документи та послуги знову будуть під рукою. Просимо вибачення за тимчасові незручності й дякуємо за розуміння”, – йдеться в повідомленні від “Дії”.
Повідомляється також, що не працює застосунок “Нова Пошта“. Згодом у компанії повідомили, що сервіси тимчасово не працюють у звʼязку з технічними складнощами на стороні підрядника.
“Наголошуємо, що це не хакерська атака. Станом на 09:00 суботи, 26 квітня, проблема усувається”, – йдеться в повідомленні.
Відновлення роботи всіх сервісів очікується орієнтовно до 10:00.
Співзасновник Monobank Олег Гороховський заявив, що причиною масштабного онлайн-збою, ймовірно, є хакерська атака на великий дата-центр.
“Нас наче не зачепило. Тримаємо кулаки за колег і готові надати будь-яку технічну та методичну допомогу”, – додав він.
- Раніше, 2 квітня, користувачі стикнулись з проблемами при авторизації у застосунку monobank.