Телемарафони офісу президента – скільки коштувала українцям медіа-імперії 

Телемарафони офісу президента - скільки коштувала українцям медіа-імперії  1 Телемарафони не єдина стаття витрат медіа-імперії ОП. 

Поточного тижня – з 9 по 15 березня – в системі «Прозорро» було оприлюднено 67 тис повідомлень про закупівлі на 15,76 млрд грн. При цьому найдорожчі підряди роздало Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України», пишуть «Наші гроші» з посиланням на інформацію в системі «Прозорро».

Уточнюється, що держпідприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» за тиждень уклало чотири угоди з телеканалами на створення контенту для марафону «Єдині новини UAразом» в 2025 році на суму 738 млн грн. Найдорожчими виявились послуги ТОВ «Ми – Україна», пов’язаного з оточенням офісу президента (ОП).

З урахуванням видатків на ще один телемарафон «Freeдом», з держбюджету виробникам контенту для обох марафонів заплатили вже 2,01 млрд грн. 

Зазначається, що найдорожчими виявились послуги ТОВ «Ми – Україна» – по 196 тис грн за годину (з ПДВ). Фірма з’явилась в телемарафоні наприкінці 2022 року після того, як «Новинна група Україна» Ріната Ахметова здала свою ліцензію державі, а її тележурналісти перейшли на новий телеканал «Ми – Україна». Директором, власником 79,5% статутного капіталу та кінцевим бенефіціаром фірми є Ігор Петренко, який в свій час був науковим керівником Наталії Ларіончевої в аспірантурі. В свою чергу Ларіончева тривалий час працює в інформаційному директораті ОП. 

За даними розслідування народного депутата Ярослава Железняка, канал «Ми – Україна» працює на арештованому обладнанні «4 каналу» Олексія Ковальова та, ймовірно, частині обладнання каналу «Наш» Євгена Мураєва.

 

 

 

Джерело

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете.ПрийнятиДетальніше

Політика конфіденційності