Штучний інтелект за кілька років трансформує банківську систему
Скоріш за все, ШІ не повністю замінить працівників, а скоріше трансформує їх роботу.
Найбільші банки світу планують глобальне скорочення персоналу в найближчі три-пʼять років через успіхи штучного інтелекту (ШІ) – до 200 000 працівників втратять роботу. Про це повідомляє агентство Bloomberg.
Найбільш вразливими є працівники бек-офісу, середнього офісу та операційних відділів, зазначає Томаш Ноецель, старший аналітик Bloomberg Inteligence, який підготував звіт.
“Роботи, що передбачають рутинні та повторювані завдання, під загрозою,” — сказав він.
Однак ШІ не повністю замінить ці ролі, а скоріше трансформує робочу силу.
Вісім із десяти респондентів очікують, що генеративний ШІ підвищить продуктивність і збільшить дохід банків на 5% або більше протягом трьох-п’яти років. Так, у 2027 році банки можуть отримати додаткові 12–17% доходів до сплати податків, що принесе їм до $180 мільярдів.
Джеймі Даймон, генеральний директор JPMorgan, у 2023 році сказав Bloomberg Television, що ШІ суттєво покращить якість життя працівників, навіть якщо деякі посади зникнуть. “Ваші діти доживуть до 100 років і не хворітимуть на рак завдяки технологіям,” — сказав Даймон. “А працюватимуть вони, ймовірно, три з половиною дні на тиждень.”