Що робити, якщо заблокували рахунок в міжнародній платіжній системі – поради юриста

Що робити, якщо заблокували рахунок в міжнародній платіжній системі – поради юриста 1 Поради дала юристка. 

З початку війни, яку розпочала , українці часто стикаються з тим, що іноземні платіжні системи блокують їх рахунки.

Юристка, керівник корпоративного та банківського департаменту компанії Eternity Law International Мадіна Кадирханова розповіла, як діяти в такій ситуації, пише «Економічна правда».

Вона зазначила, що перш за все, потрібно дізнатись причини блокування рахунку. Найкращим рішенням буде, звернутися до служби підтримки платіжної системи. Такі дії з боку провайдера платіжної системи можуть бути спричинені підозрою в порушенні законодавства або політики компанії.

  • Зберіть необхідні документи. Провайдер може зробити запит на підтвердження законності діяльності, походження коштів або особи підприємця. Це можуть бути податкові декларації, виписки з банківських рахунків, договори тощо.
  • Зверніться за допомогою юриста або адвоката. Коли ситуацію не вдається врегулювати самостійно, залучення спеціаліста в сфері міжнародного корпоративного права, може бути правильним кроком. Такий спеціаліст допоможе підготувати необхідні документи і направити запит до провайдера або навіть підготувати скаргу, якщо це потрібно.
  • Розгляньте інші платіжні системи. У разі неможливості розблокувати рахунок, варто розглянути інші варіанти, наприклад банки, що активно співпрацюють з українськими клієнтами та пропонують гнучкі умови.

Клієнтам з України слід бути готовими до додаткових перевірок та вимог з боку міжнародних фінансових установ. Співпраця з кваліфікованими юристами в галузі корпоративного права та комплаєнсу допоможе значно спростити цей процес, знизити ризики замороження рахунків та збільшити ймовірність успішної роботи з іноземними платіжними системами.

Для клієнтів критично важливо ретельно продумати всі аспекти своїх транзакцій та забезпечити прозорість бізнес-операцій, адже це сприяє зміцненню довіри з боку фінансових установ і зменшує ризики в майбутньому.

Нагадаємо, Нацбанк спростував інформацію щодо нібито блокування банківських рахунків за часте зняття готівки (більше трьох разів) та за часте використання готівкових кредитів. Таке блокування рахунків не передбачено в жодному документі

Джерело

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете.ПрийнятиДетальніше

Політика конфіденційності