Робота на літо в Одесі та Карпатах – хто потрібен роботодавцям

Попит на працівників в Одесі різко виріс. 

В Україні головними літніми курортами залишаються Карпати та Одеса. Це має свій вплив на ринок праці та попит на робочу силу. Однак при цьому в названих регіонах є певні відмінності, у тому числі щодо сезонних робіт, пише Delo.ua з посиланням на аналітиків OLX Робота.

 Одеса

Серед найбільш затребуваних професій:

  • Водій – медіанна заробітна плата 42,5 тисячі гривень;
  • Офіціант – медіанна заробітна плата 37 500  тисяч гривень;
  • Кухар – медіанна заробітна плата 34 тисячі гривень;
  • Продавець – медіанна заробітна плата 25 тисяч гривень;
  • Будівельник – медіанна заробітна плата 25 тисяч гривень;
  • Вакансії із підкатегорії “Початок карʼєри” – медіанна заробітна плата 19 тисяч гривень;

Попит на сезону роботу в Одесі високий – в середньому кількість відгуків на оголошення перевищує число пропозицій у 42 рази. Найбільше відгуків збирають вакансії із підкатегорії “Початок карʼєри”, а також різноробочого, продавця, офіціанта, прибиральниці.

З минулого року, порівнюючи аналогічні періоди червня, кількість вакансій сезонної роботи зросла на майже 80%. Медіана заробітна плата по всіх вакансіях сезонної роботи теж зросла на 17%.

Карпати

У Карпатах попит на сезонну роботу нижчий, ніж в Одесі: кількість відгуків на вакансії перевищує число оголошень в середньому у 12 разів. Серед найбільш популярних вакансій такі:  

  • Різноробочий – медіанна заробітна плата 35 тисяч гривень;
  • Кухар – медіанна заробітна плата 30 тисяч гривень;
  • Офіціант – медіанна заробітна плата 18 тисяч гривень;
  • Покоївка – медіанна заробітна плата 10 тисяч гривень;
  • Вакансії із підкатегорії “Початок карʼєри” – медіанна заробітна плата 6,5 тисяч гривень;

Найбільше відгуків збирають вакансії покоївки, офіціанта та пропозиції із підкатегорїї “Початок карʼєри”. 

Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість вакансій сезонної роботи у Карпатах зменшилась на 25%. Медіана заробітна плата по всіх вакансіях сезонної роботи теж зменшилась – на 25%.

Уже зовсім скоро почнеться вступна кампанія, і абітурієнти обирають майбутній фах — де і ким вони хочуть працювати. Про те, що уподобання вступників і потреби ринку праці не збігаються читайте в статті “Ринок праці 2025: чому бізнес не може знайти працівників, а безробітні — роботу”.

Джерело

Одеська область