ПриватБанк підтвердив масштабний технічний збій

У супермаркетах проблеми з оплатою картками.

У ПриватБанку стався масштабний технічний збій, який спричинив проблеми з обслуговуванням клієнтів у різних регіонах України. Як повідомила пресслужба банку, тимчасово не працюють банкомати, термінали самообслуговування та pos-термінали в торгових мережах, що належать банку. Причини збою наразі не розголошуються, як і терміни його усунення.

У заяві представників банку йдеться, що фахівці вже працюють над вирішенням ситуації. «Деякі клієнти стикаються з труднощами під час оплат через pos-термінали. Ми вже працюємо над відновленням стабільної роботи. Рекомендуємо повторити операцію пізніше. Просимо вибачення за тимчасові незручності», — зазначили в банку.

Зокрема, проблеми з роботою терміналів і банкоматів зафіксували в місті Дніпро. Утім, мобільний застосунок ПриватБанку наразі функціонує без перебоїв, і операції через нього проводяться успішно.

На труднощі з оплатою картками Привату також звернув увагу співзасновник monobank Олег Гороховський, зазначивши, що з боку ПриватБанку спостерігаються технічні проблеми в торгових точках. Він додав, що очікує офіційних пояснень.

Варто зазначити, що подібні збої мали місце й раніше. Так, 23 березня Укрзалізниця зазнала потужної кібератаки, внаслідок якої її IT-системи вийшли з ладу. Тимчасово були недоступні мобільний додаток, вебсайт компанії та послуга онлайн-бронювання квитків. Через шість днів, 29 березня, перевізник повідомив про повне відновлення роботи цифрових сервісів.   

Джерело

Дніпропетровська областьПриватБанкУкрзалізниця