Після запуску Нацкешбеку продажі українських продуктів зросли на 9,5%
За перші 2 місяці роботи програми "Національний кешбек" продажі продуктів українського виробництва зросли на 9,5%
Про це повідомляє Міністерство економіки з посиланням на дослідження Асоціації ритейлерів України та аналітичної компанії Num8erz.
Продажі українських продовольчих товарів після запуску Нацкешбеку зросли на 9,5% (в одиницях), а гривневий виторг – на 4% у порівнянні з двома місяцями до дії програми й аналогічним періодом 2023 року.
Згідно з дослідженням, найбільший приріст покупок українських товарів спостерігається в категоріях продуктів із коротким терміном придатності (молочні продукти, хліб та м’ясо) — на 10,6%.
“Продажі місцевих товарів збільшуються за рахунок середнього і дешевого сегмента імпортних товарів. До прикладу, перетікання попиту з імпортних товарів до українських у категоріях “молочні продукти” та “кондитерські вироби” склало 12%”, – йдеться в матеріалі.
Також дослідження показало, що Нацкешбек мав більший вплив на категорії споживачів “чутливих до цін” або “скоріше чутливих” – вони збільшили витрати на вітчизняні товари на 9,4%.
Водночас стало більше людей, у кошиках яких товари, зроблені в Україні, становлять понад 50%. Так, на 30% стало більше споживачів, які купують 75-100% українських товарів, і на 19% більше тих, у кого ця частка становить 50-75%.
Для аналізу використовували інформацію 700 магазинів на території України.
- Уряд на засіданні 20 серпня схвалив постанову про “Національний кешбек”, завдяки чому українці зможуть отримати компенсацію 10% за купівлю вітчизняних товарів.
- Зокрема, у листопаді за програмою “Національний кешбек” українці накопичили понад 250 млн грн. Кошти виплатять наприкінці грудня.