Пояснення дали у ПФУ.
Деякі категорії громадян мають право на пільги від держави. Облік пільговиків ведеться в Реєстрі осіб, які мають право на пільги, шляхом формування на кожного персональної облікової картки.
У Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області розповіли, чи потрібно вносити дані про членів сім’ї пільговика до Реєстру.
Відповідно до пункту 2 Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 року №117, до Реєстру в тому числі вноситься наступна інформація:
- прізвище, ім’я, по батькові;
- ідентифікаційний код;
- паспортні дані пільговика та членів сім’ї, на яких поширюється пільга;
- місце проживання/перебування;
- відомості про нарахування пільги, причину припинення її надання тощо.
У разі зміни цих даних, для її коригування, пільговик має протягом 30 днів повідомити про це орган Пенсійного фонду України.
Подати заяву про внесення відомостей до Реєстру осіб, які мають право на пільги, можна:
- особисто, звернувшись до обраного Сервісного центру Пенсійного фонду України;
- поштою, на адресу органу Фонду;
- online – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний додаток «Пенсійний фонд» або «Портал Дія».
Багатодітні сім’ї можуть отримати комунальні пільги. Нагадаємо, як їх оформити.