Індійське бюро з розслідування авіаційних подій (AAIB) проаналізувало наслідки авіакатастрофи 12 червня та піднімає питання щодо положення критичних перемикачів відключення палива в двигунах. Про це повідомляє агентство Reuters з посиланням на попередній звіт AAIB.
Зазначається, що двигуни Boeing Dreamliner, що прямував до Лондона з індійського міста Ахмадабад, втратили потужність через брак пального майже одразу після того, як літак відірвався від землі.
“Попередній звіт свідчить про розгубленість у кабіні пілотів незадовго до катастрофи лайнера авіакомпанії Air India, яка забрала життя 260 людей минулого місяця, після того, як перемикачі припинили подачу палива в двигуни літака майже одночасно і позбавили двигуни пального”, – йдеться у публікації.
Як свідчить звіт з посиланням на запис бортового самописця, один пілот запитував іншого, чому той перекрив паливо. Інший пілот відповів, що він цього не робив.
Однак у звіті не сказано, як перемикачі могли переключитися в положення вимкнення під час польоту.
“У звіті не вказано, які саме зауваження були зроблені капітаном літака, а які – першим помічником, а також, хто з пілотів передавав “Мейдей, Мейдей, Мейдей” безпосередньо перед катастрофою”, – пише Reuters.
Командиром екіпажу літака Air India був 56-річний Суміт Сабхарвал (Sumeet Sabharwal), який мав загальний наліт 15 638 годин і, за даними індійського уряду, також був інструктором авіакомпанії Air India. Його другим пілотом був 32-річний Клайв Кундер, який мав загальний наліт 3 403 години.