За рік — з травня 2024 по квітень 2025 року — українці здійснили понад 3,78 млн пошукових запитів на електросамокати — це на 29,2% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Експерти пов’язують зростання попиту з пошуком економічного, мобільного та автономного транспорту. Про це свідчать дані дослідження аналітичного центру компанії Sellmax.
Однак найвищий попит спостерігався у травні 2022 року — понад 830 тис. запитів лише за місяць.
«Якщо пік попиту у 2022 року був відповіддю на дефіцит пального, то у 2024–2025 ми бачимо стабільний органічний попит. Водночас попит на електросамокати в Інтернеті демонструє чітку сезонну динаміку з піковими значеннями у весняно-літній період.», – зазначили аналітики.
Аналогічний сезонний тренд й у сегменті комерційних запитах, наприклад, «електросамокат купити», «ціна». За період травень 2024 – квітень 2025 українці мали намір купити електросамокат майже 1 млн разів, що на 10,2% більше, ніж за минулий рік. Хоча найбільший інтерес до купівлі зафіксовано у травні 2022 року — понад 550 тис. запитів.
Найбільше запитів на електросамокати було у Києві, Львові, Харкові та Одесі — понад 70% всього обсягу пошуку припадає на ці чотири міста. Тобто має місце високий попит у великих урбанізованих центрах.
Частіше за інші шукають електросамокати Xiaomi — бренд утримує лідерство всі чотири роки дослідження. Далі йдуть Kugoo та Ninebot. У 2022 році також спостерігався сплеск попиту на Crosser.
Найпопулярнішим майданчиком для пошуку електросамокатів у 2025 році залишається OLX із часткою 52,6%. Проте його позиції зменшилися порівняно з піковими 59,9% у 2024 році. Тим часом зростає популярність Comfy, Foxtrot, Rozetka та Епіцентру — разом вони охопили понад 20% ринку.