Невелика частка бізнесів в Україні планують свою діяльність навіть на один рік. При цьому понад половини вважають, що здатність адаптуватись більш цінна, ніж стратегічне мислення. Про це йдеться в результатах пʼятого дослідження “Життєстійкі. За власним вибором” від групи компаній One Philosophy.
Аналітики зʼясували, що наразі існує кілька тенденцій щодо життєстійкості бізнесу в Україні, а саме:
- 41% компаній планують свої стратегії на 1–3 роки, лише 12% — на понад три. Попри потребу гнучкості, респонденти глибинних інтерв’ю підкреслюють важливість стратегічного бачення для навігації у мінливих умовах.
- 55% респондентів глибинних інтерв’ю вважають, що здатність адаптуватися важливіша за планування; ще 31% наголошують на поєднанні наявності плану з гнучкістю та адаптивністю до контекстів, що постійно змінюються.
- 89% респондентів глибинних інтерв’ю відзначили, що за останні 5 років їхнє усвідомлення власної ролі у суспільстві та державі суттєво зросло.
Дослідження базується на 30 глибинних інтерв’ю керівників бізнесів і державних інституцій та кількісному опитуванні середнього й великого бізнесу.
Переглянути повний звіт можна за посиланням.
Повідомлялось, що згідно з опитуванням Нацбанку, у третьому кварталі цього року українські підприємства зберегли позитивні оцінки розвитку ділової активності протягом наступних 12 місяців.