Авіація РФ на межі колапсу через недостатню кількість запчастин

Авіація РФ на межі колапсу через недостатню кількість запчастин 1 Ілюстративне фото: авіація РФ може зменшитись вдвічі через нестачу запчастин (GettyImages)

До 2026 року цивільний авіапарк Росії може зменшитися більш ніж удвічі через хронічний дефіцит запчастин, викликаний міжнародними санкціями.

Про це свідчить нещодавня угода між вантажною авіакомпанією “Волга-Днепр” та “Аерофлотом”. Згідно з документами, “Аерофлот” отримає вісім літаків Boeing виключно для розбору на запчастини, аби підтримувати технічний стан і продовжити експлуатацію свого чинного флоту

За контрактом шість вантажних Boeing 737-800BCF та два Boeing 747-400 передадуть у фінансовий лізинг дочірнім авіакомпаніям “Аерофлоту” – “Побєда” та “Росія”. Вартість угоди оцінюється у близько 130 млн доларів, а фінансування забезпечить Фонд національного добробуту РФ.

На початку 2022 року в Росії експлуатувалося приблизно 1 500-1 800 цивільних літаків західного виробництва, однак через міжнародні санкції ця кількість суттєво скоротилася. Заборона на постачання нових літаків і оригінальних комплектуючих змушує перевізників знімати частину бортів із рейсів, купувати запчастини через “сірі” схеми або розбирати справні літаки для ремонту інших.

Домовленість між “Волга-Днєпр” та “Аерофлотом” стала першим випадком у РФ, коли пасажирський перевізник отримує вантажні літаки виключно для розбору на деталі. У перспективі це призведе до подальшого скорочення авіапарку, подорожчання квитків та занепаду цивільної авіації. За оцінками розвідки, якщо санкційний тиск збережеться, до 2026 року кількість літаків у Росії може зменшитися більш ніж удвічі.

Джерело

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете.ПрийнятиДетальніше

Політика конфіденційності