18-й Український маркетинг-форум пройде під гаслом “Сенсотворці: шукай своє”

18-й Український маркетинг-форум пройде під гаслом "Сенсотворці: шукай своє" 1

29-30 квітня у Києві та онлайн відбудеться 18-й Український маркетинг-форум — головна щорічна подія у сфері маркетингу та комунікацій. Цьогоріч форум проходить під гаслом "Сенсотворці: шукай своє", відкриваючи дискусію про те, як бізнес може інтегрувати культурні коди та створювати сенси, що резонують із суспільством

Серед учасників — маркетинг-директори, підприємці, комунікаційні експерти, культурні діячі, режисери, засновники соціальних ініціатив. Форум прагне об’єднати бізнес і культуру у пошуках нових відповідей на виклики часу

Форум обіцяє бути насиченим: понад 1000 учасників, більш ні ніі 80 спікерів, дві сцени з контентом топрівня. А ще — справжня премʼєра: хол форуму перетвориться на живий продакшн-майданчик. 

Уперше: Not too late marketing sho

Ми запускаємо новий проєкт від Українського маркетинг-форуму — Not too late marketing show. Камери, світло, атмосфера — все, як у телешоу, але у центрі уваги будуть сенси, історії трансформацій та люди, які їх створюють.

Хто на сцені?

Своїм досвідом поділяться лідери з таких компаній, як Visa, МХП, “Олейна”, ПУМБ, Bolt, Kormotech, McDonald’s, Kernel, , , Jägermeister, Uklon, Eva, “Аврора”, Etnodim, Guzema Fine Jewelry, MEGOGO, tM byMe, “Повернись живим”, lifecell, KFC, , Suziria, COMFY, MriyDiy та інших відомих брендів.

Про трансформації у сфері культури й натхнення для створення значущих сенсів з маркетологами говоритимуть Ярослава Гресь, співзасновниця агенції Gres Todorchuk і ініціативи Ukraine WOW; Павло Гудімов, куратор і засновник артцентрів “Я Галерея”; Олександр Хоменко, сценарист, режисер і співзасновник об’єднання МУР; Євген Нищук, генеральний директор Національного драматичного театру ім. Івана Франка; Ахтем Сеітаблаєв, режисер; Євген Янович, актор і сценарист; Олександр “Терен” Будько, ветеран та головний герой проєкту “Холостяк”; Юлія Бевзенко, менеджерка Києва; Валерія Гузема, засновниця Guzema Fine Jewelry і Guzema Foundation; Андрій Черуха, СЕО бренду Etnodim; Валерія Толочина, Global CMO MEGOGO; Роман Сівковський, маркетинг-директор “Аврори”; Оксана Журовіч, СEO ОMD Optimum Media Ukraine; Олеся Жулинська, керівниця зі зв’язків з громадськістю ПриватБанку; Ігор Смілянський, генеральний директор Укрпошти; Олександр Шевченко, заступник директора Пасажирської компанії Укрзалізниці; Валерія Лавська, CMO маркетингової агенції повного циклу Promodo; Світлана Могилевська, CEO та Founder Nexinsight та інші.

У програмі також панельні дискусії на найгостріші теми:
•    “Культурна дипломатія. Як просувати Україну у світі” (модераторка — Яна Брензей, ведуча “Вікна-новини” і проєкту “Палає”).
•    “Український контент у війну: як створювати героїв і наративи, що цікавлять українців?” (модераторка — Іванна Гавлюк, співзасновниця агенції “Купол”).
•    “Сервіс під напругою: що змінює хронічний стрес у стосунках брендів із клієнтами” (модераторка — Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній NOVA).
•    “Штучний інтелект у креативі: революція чи загроза для творчості?” (модератор – Ілля Кабачинський, головний редактор Scroll.media)

І ще трохи магії

Відкриватиме форум творче об’єднання МУР, а ввечері на учасників чекатимуть нетворкінг та концерт творчої спілки Phil It. Також протягом двох днів — спеціальні майстерки, щоб обговорити сенси не лише зі сцени, а й у менш формальному колі.
З повною програмою можна ознайомитися на сайті.

Ключові партнери заходу: OMD Optimum Media Ukraine. Генеральні партнери — аналітична платформа Nexinsight, ПриватБанк — банк кожного українця, та маркетингова агенція повного циклу Promodo.

Український маркетинг-форум — це головне щорічне місце зустрічі професіоналів, які створюють нові ідеї, розробляють стратегії та продукти й формують клієнтський досвід. Це платформа, де ринок обговорює порядок денний на завтра та аналізує уроки вчорашнього дня. Ми дивимося на маркетинг з позиції першої особи й об’єднуємо найкращих. Організатор форуму — компанія IdeasFirst.
 

Джерело

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете.ПрийнятиДетальніше

Політика конфіденційності